¡Buenos días, chicos y chicas!
Aquí estamos, un día más dispuestos a repasar y a trabajar juntos. Os vamos a escribir las tareas; recordad que, si no os da tiempo de acabarlas todas, no pasa nada, pero es bueno que trabajemos un poquito cada día.
*SCIENCE:
Para ir rematando xa con esta unidade, quedan soamente dous tipos de animais por repasar. Hoxe tocan...BIRDS! Segue co traballo que comezamos a semana pasada (e que te axudará despois a estudar): elixe un páxaro que che guste, fai un debuxo, e escribe as partes máis importantes ( patas, ás, pico, plumas... cómo respira... cousas que caracterizan a este tipo de vertebrados)
Axúdate deste p.point.:
*LENGUA:
Haz una lista con el nombre de amigos o familiares que no veas estos días (piensa en, al menos, 10 personas) y por un adjetivo que describa a cada una de ellas (¡no vale repetir! así que piensa, piensa, que seguro que conoces más de uno).
Para finalizar la tarea, puedes hacer un dibujo.
*LINGUA:
Hoxe toca ler moi atentos, se así o facedes contestaredes facilmente ás preguntas que aparecen despois:
Xa chegou a carta de Suíza. Tróuxoa Abel, o carteiro, que é alto como un salgueiro.
A carta era do meu tío Armando e nela dicía que ía vir no verán.
1. De onde viña a carta?
2. Como é Abel o carteiro?
3. De quen era a carta?
4. Que dicía o meu tío Armando na carta?
*MATEMÁTICAS:
Hoy vamos a poner a prueba lo que recordáis de los itinerarios con este ejercicio. ¿Preparados? ¡Mucha atención!
*INGLÉS:
Hi kids!!
It´s time for the English Class!!
1.- Dance:
2.- Calendar: Go to this page and do the calendar.Remember to say it out loud while doing it.
3.- Now is time to read. Go to this page and read the story number 37.
Hoy no podré bailar en lo de inglés
ResponderEliminarValen primos
ResponderEliminar